W jaki sposób powinniśmy reagować na negatywne recenzje i komentarze?

W jaki sposób powinniśmy reagować na negatywne recenzje i komentarze?

Prowadząc sklep internetowy lub własną stronę WWW dbamy o pozytywny wizerunek, szczególnie na platformach typu social-media. Są to narzędzia niezwykle ważne w procesie budowania wizerunku, ale także w komunikacji z klientem. Co jednak powinniśmy zrobić, kiedy zostanie nam wystawiona negatywna opinia lub niezbyt przychylny komentarz?

Negatywne opinie mogą pojawić się za sprawą nieuczciwej konkurencji lub, oczywiście, za sprawą niezadowolonego klienta. W pierwszym przypadku warto rozważyć zgłoszenie danej recenzji do moderacji, w drugim przypadku możemy dodać komentarz, w którym wyrazimy chęć rozwiązania sytuacji. Nie reagujmy w sposób agresywny – znacznie lepiej będzie odnieść się w sposób przemyślany.

W przypadku negatywnych opinii liczy się czas – warto odnieść się do określonej recenzji jak najszybciej jest to możliwe. Nie warto także ignorować negatywnych komentarzy. Warto także z takiego wpisu wyciągnąć wnioski dla rozwoju naszej firmy – niezadowoleni klienci mogą być najlepszym źródłem rozwoju firmy.

Jeżeli jednak nie wiesz, jak zacząć sprzedaż w Internecie – nie wahaj się ani chwili i sprawdź szeroką ofertę firmy www.AdrianGrzybek.pl. Oferta znajduje się pod następującym adresem internetowym: https://adriangrzybek.pl/tworzenie-stron-internetowych-piotrkow-trybunalski/