Pozycjonowanie Twoich produktów

Pozycjonowanie Twoich produktów

Nie zawsze trzeba korzystać z drogich usług pozycjonerskich, aby zadbać o dobrą optymalizację SEO na swojej stronie. Zacznij od przemyślenia tego, co chcesz sprzedawać jako swoje produkty flagowe. Jeśli pracujesz w branży usługowej, opisz swoje usługi bardzo dokładnie. Podaj ich charakterystyczne cechy, absolutnie unikaj ogólnikowych stwierdzeń, bo pod prostymi sformułowaniami swoje produkty wystawia wiele firm, zatem konkurencja o takie frazy jest bardzo duża. Musiałbyś mocno się napracować, by np. wyskoczyć wysoko w wynikach zapytania typu „dobre piwo” i prawdopodobnie kosztowałoby to fortunę. Łatwiej jest postawić na użycie tak zwanego „długiego ogona”, czyli fraz kilkuwyrazowych, jak np. „warzone zielone piwo Kraków”.
W polach poświęconych na opis produktów nie stosuj długich zdań, tylko prosty, precyzyjny język. Im bardziej unikatowy opis, tym większa szansa, że Twoja oferta zostanie zauważona. Skoncentruj się na charakterystycznych właściwościach produktu lub usługi Twoje opis podziel na akapity, a jeśli się da – także na śródtytuły (h2).
Zadbaj o optymalizację tytułu (nagłówek H1) – zaleca się, aby był krótki, z kluczowymi słowami, można też w drugim polu umieścić opis długi, poszerzający cechy produktu. W sieci istnieje wiele poradników jak samodzielnie poprawić wyniki Twoich produktów w Google, warto się nimi posiłkować.