Jak uniknąć spadku wejść na stronę internetową?

Jak uniknąć spadku wejść na stronę internetową?

Nie od dzisiaj wiadomo, że liczba odwiedzin strony www jest niezwykle istotna – przekłada się ona przecież na sukces danej firmy. Każdy znaczący spadek odwiedzin naszej strony powinien być dla nas ostrzeżeniem i informacją, że jakiś element naszej strony wymaga poprawy. Jak zatem uniknąć spadku ilości wejść na stronę?

Aby uniknąć spadku w statystykach, należy zadbać o odbiorców. Co to w praktyce oznacza? Zainwestowanie w media społecznościowe oraz w lepsze pozycjonowanie strony. Te kwestie opisywaliśmy już w naszych poprzednich artykułach w sekcji blog, serdecznie zachęcamy do zapoznania się z ich treścią. Oprócz dwóch wyżej wymienionych kwestii, równie ważne są reklamy w ramach programu Google Ads. Promocja jest dostosowana pod zainteresowania użytkownika, jego dane (wiek, płeć), dlatego taka strategia jest bardzo korzystna.

Ciekawym pomysłem może okazać się współpraca z innymi blogerami, czy innymi stronami internetowymi. Trzeba pamiętać, że w dzisiejszych czasach osoby publiczne mają ogromny wpływ na użytkowników. Świetnym pomysłem może okazać się współpraca barterowa na korzystnych warunkach z obu stron.

Pamiętajmy, że niezwykle ważny jest monitoring ruchu na stronie. Warto używać Google Analytics – jest to darmowe narzędzie, dzięki któremu wygenerujemy raport dotyczący wejść na naszą stronę. Możemy też skorzystać z innych darmowych stron lub wtyczek.