Jak przygotować swój sklep internetowy na Święta Bożego Narodzenia?

Jak przygotować swój sklep internetowy na Święta Bożego Narodzenia?

Według statystyk, najgorętszym okresem sprzedażowym (od razu po okresie Czarnego Piątku) jest ostatni kwartał roku. W tym czasie, sklepy internetowe potrafią wygenerować aż 50% więcej przychodów w porównaniu do pozostałych miesięcy kalendarzowych. Warto jest więc przygotować odpowiednią kampanię marketingową, aby klienci kupowali właśnie u nas. Jest to ostatni moment, aby zaplanować i wdrożyć konkretne, skuteczne i przemyślane akcje i promocje.

Warto przygotować nasz sklep internetowy pod względem technicznym. Miejmy na uwadze, że w tym okresie zwiększony ruch na stronie może spowodować powolne ładowanie podstron. Warto jest więc zadbać o odpowiednią optymalizację, aby przyspieszyć ładowanie treści oraz obrazków.

Aby bezpośrednio zwiększyć sprzedaż w naszym sklepie, zadbajmy o reklamy w serwisach Allegro, Google, czy Facebook. Ciekawym pomysłem mogą być również okienka typu pop-up, które „wyskakują” po wejściu klienta na stronę. Pamiętajmy jednak, aby ich nie nadużywać!

Właściciele sklepów internetowych mogą też postawić na klasykę, czyli marketing e-mailowy. Warto w takim okresie wysyłać naszym klientom e-maile o zbliżających się promocjach czy ofertach specjalnych. Klienci zapisani do newslettera oczekują tego typu powiadomień.

Święta Bożego Narodzenia to również idealny czas, aby zadbać o relacje z klientami w mediach społecznościowych. Warto budować napięcie, nie zdradzać od razu wszystkich informacji, aby odbiorcy regularnie zaglądali na profile naszego sklepu.

Cały zespół AdrianGrzybek.pl życzy Państwu wesołych i radosnych świąt! 😊