Według statystyk, najgorętszym okresem sprzedażowym (od razu po okresie Czarnego Piątku) jest ostatni kwartał roku. W tym czasie, sklepy internetowe potrafią wygenerować aż 50% więcej przychodów w porównaniu do pozostałych miesięcy kalendarzowych. Warto jest więc przygotować odpowiednią kampanię marketingową, aby klienci kupowali właśnie u nas. Jest to ostatni moment, aby zaplanować i wdrożyć konkretne, skuteczne i przemyślane akcje i promocje.
Warto przygotować nasz sklep internetowy pod względem technicznym. Miejmy na uwadze, że w tym okresie zwiększony ruch na stronie może spowodować powolne ładowanie podstron. Warto jest więc zadbać o odpowiednią optymalizację, aby przyspieszyć ładowanie treści oraz obrazków.
Aby bezpośrednio zwiększyć sprzedaż w naszym sklepie, zadbajmy o reklamy w serwisach Allegro, Google, czy Facebook. Ciekawym pomysłem mogą być również okienka typu pop-up, które „wyskakują” po wejściu klienta na stronę. Pamiętajmy jednak, aby ich nie nadużywać!
Właściciele sklepów internetowych mogą też postawić na klasykę, czyli marketing e-mailowy. Warto w takim okresie wysyłać naszym klientom e-maile o zbliżających się promocjach czy ofertach specjalnych. Klienci zapisani do newslettera oczekują tego typu powiadomień.
Święta Bożego Narodzenia to również idealny czas, aby zadbać o relacje z klientami w mediach społecznościowych. Warto budować napięcie, nie zdradzać od razu wszystkich informacji, aby odbiorcy regularnie zaglądali na profile naszego sklepu.
Zachęcamy Cię także do zapoznania się z naszą szeroką ofertą – zaprojektujemy i wdrożymy Twój sklep internetowy: https://adriangrzybek.pl/uslugi-tworzenie-stron-internetowych/
Cały zespół AdrianGrzybek.pl życzy Państwu wesołych i radosnych świąt! 😊