Jak powinien wyglądać opis firmy na profesjonalnej stronie internetowej?

Jak powinien wyglądać opis firmy na profesjonalnej stronie internetowej?

Tworząc i planując podstrony na stronie internetowej nie możemy zapominać o zakładce „o nas”. Można ją znaleźć na prawie każdej firmowej stronie internetowej, a jej brak stanowi duży błąd. Jest ona bowiem jedną z najczęściej odwiedzanych podstron witryny. Buduje zaufanie do przedsiębiorstwa i świadczy o tym, że firma poważnie traktuje swoich klientów. Sposób przedstawienia działalności może wpłynąć na to, czy klient podejmie decyzję o skorzystaniu z usług.

Jak powinna zatem wyglądać dobrze przemyślana i prawidłowo rozplanowana zakładka „o nas”? Przede wszystkim, musi ona zachęcać i zainteresować odbiorcę – nie może go zanudzić i odrzucić.

Klienci, przeglądając zakładkę o firmie chcą dowiedzieć się o przedsiębiorstwie jak najwięcej. Powinniśmy opisać krótko najważniejsze wydarzenia z „życia” firmy – krótka historia działalności. Możemy również zaprezentować swój zespół, gdyż klienci lubią widzieć, kto stoi za „sterami” firmy.

Oprócz tego, możemy również podać podstawowe informacje kontaktowe do firmy – adres, numer telefonu, czy e-mail. Nic nie stoi na przeszkodzie, aby dodać przyciski social media – Facebook lub Instagram. Warto jest je umieścić, aby klient mógł w bezproblemowy sposób na nie przejść i móc się z nimi zapoznać.