Nie będzie zaskoczeniem stwierdzenie, iż różne wersje językowe strony pozwalają zwiększyć liczbę potencjalnych nabywców. Na jakie języki w takim razie warto jest się zdecydować? Czy konieczne jest zlecenie tego profesjonaliście?
Stworzenie strony internetowej w wielu językach zdecydowanie przyciągnie uwagę odbiorców – pokazujemy w ten sposób, że są dla nas ważni i dbamy o ich potrzeby. Nasza firma zacznie być postrzegana jako firma działająca międzynarodowo, a to oczywiście zwiększy szanse zakupu przez odwiedzających. W takim przypadku, dbamy również o otwartość firmy na nowe rynki.
Zdecydowanym minimum, jakie należy spełnić, to wykonanie strony w języku angielskim. Warto jednak pomyśleć nad dodaniem wersji niemieckiej, włoskiej czy francuskiej. W doborze, pomogą nam oczywiście narzędzia analityczne naszej strony, które zobrazują, jakimi językami posługują się nasi odbiorcy.
Pamiętajmy o jakości tłumaczenia – to bardzo ważna kwestia, którą zajmują się firmy tłumaczeniowe. Jeżeli w umiarkowanym stopniu znamy dany język, możemy również wdrożyć tłumaczenia samodzielnie przy pomocy darmowych wtyczek, których znajdziemy wiele w Internecie. Nie tłumaczmy jednak wszystkiego z ogólnodostępnych, zautomatyzowanych tłumaczy, gdyż najczęściej wyniki ich tłumaczeń zawierają sporo błędów składniowych. Przed opublikowaniem, najlepiej jest sprawdzić ich poprawność.
Jeżeli prowadzisz sklep internetowy z siedzibą w Piotrkowie Trybunalskim, zachęcamy Cię także do zapoznania się z ofertą, którą dla Ciebie przygotowaliśmy: https://adriangrzybek.pl/tworzenie-stron-internetowych-piotrkow-trybunalski/