Cyber Monday w Twoim sklepie – jak przygotować sklep na wyprzedaże?

Cyber Monday w Twoim sklepie – jak przygotować sklep na wyprzedaże?

Cyber Monday, czyli cyfrowy poniedziałek to dzień, w którym promocje ogłaszają sklepy internetowe, zwłaszcza te mniejsze, którym trudno jest konkurować z wielkimi sieciami handlowymi. W tym dniu, w przeciwieństwie do Black Friday, na promocjach najchętniej kupowane są ubrania i obuwie, a nie urządzenia elektroniczne, jak ma to miejsce podczas czarnego piątku. W tym roku, Cyber Monday przypada na dzień 29 listopada.

Dla internautów, cyfrowy poniedziałek to idealny moment na zakup prezentów dla najbliższych, chociażby z okazji zbliżających się Mikołajek czy świąt Bożego Narodzenia. Jest to również świetny czas na zakup produktów, których nabycie odkładaliśmy w czasie. To właśnie z tych powodów, na Cyber Monday korzystają przede wszystkim sklepy internetowe, zwłaszcza te mniejsze.

Dla internetowego przedsiębiorcy, ten dzień to świetna okazja na zarobek. Warto jest więc zachęcić klientów do skorzystania z rabatów i oferty specjalnej, która została przygotowana na tę okazję. Powinniśmy odpowiednio przygotować kampanię promującą, dzięki której poinformujemy użytkowników o zbliżających się zniżkach.

Warto jest zaplanować promocje, rabaty czy bonusy dla kupujących, które zostaną wprowadzone w najbliższym czasie. Dzięki planowaniu, promocje nie nałożą się na siebie. Świetnym pomysłem będzie przygotowanie grafik i tekstów do postów, w szczególności ważne są banery. Wykorzystajmy również marketing e-mailowy, wysyłając wiadomości klientom, zapisanym do naszego newsletter’a.