Warto testować tempo ładowania się Twojej witryny na kilku komputerach (i telefonach), z odmiennym dostępem do internetu, aby unikać zapamiętywania plików w historii przeglądarki.
Prędkość ładowania stron www to istotny element mocno związany z pozyskaniem… lub groźbą utraty potencjalnego klienta. Firma Amazon podała, że zmniejszenie prędkości ładowania ich podstron zaledwie o 100 milisekund wiąże się ze wzrostem współczynnika odrzuceń i utratą aż 1% dochodu! Liczba niebagatelna, jeśli popatrzymy na setki milionów, którymi obraca Amazon :). Zbliżony, ale równie negatywny efekt bywa odczuwany podczas wyświetleń na komórkach. Na urządzeniach mobilnych, gdzie ten efekt jest jeszcze mocniej odczuwalny, klienci szybciej niż w przypadku urządzeń desktopowych zamykają ospale ładujące się strony. Gdy zauważysz, że tempo, w którym wyświetla się Twoja strona, pozostawia wiele do życzenia, poinformuj o tym firmę, która robiła dla Ciebie stronę www, by poprosić o zbadanie, w czym leży problem lub… napisz do nas, a na pewno pomożemy: https://adriangrzybek.pl/kontakt/