- Nie możesz myśleć o projektowanej stronie jak… właściciel biznesu. Musisz myśleć jak odbiorca produktu/ usługi. Bo to dla niego robiona jest strona.
- Musisz mieć pewną wiedzę o systemie administrowania stroną, ale nie musisz myśleć jak programista, myślenie zadaniowe („jak najwygodniej”) ma tu priorytet nad tym „jak to zrobić, by było to najłatwiej okodować”.
- Popatrz na stronę. Czy w 3-5 sekund wiesz co się na niej sprzedaje? Jeśli nie – przebuduj projekt 🙂 Użytkownicy uciekają ze stron o niejasnym przeznaczeniu.
- Czy dane kontaktowe są łatwo dostępne i kompletne? Czy strona straszy tylko anonimowymi formularzami kontaktowymi?
- Czy oferta jest przejrzysta i łatwa w przeszkiwaniu? Czy trzeba szukać osobnych „katalogów pdf” z produktami i cennikami?
W przypadku pytań, nie wahaj się i zadzwoń do nas. Udzielimy Ci porad, jak poprawnie zaprojektować Twoją stronę: https://adriangrzybek.pl/kontakt/